Saturday, July 26, 2008

Tragedi.

Bebelan dari NFM pada 10:26 PM
Semalam office aku ada buat meeting sempena serah kuasa sebab boss aku kena transfer ke ibu pejabat di Putrajaya.Even though baru sebulan lebih aku keje kt situ tapi aku rasa cm sedih lak sebab dia nk kena pindah.Boss macam Uncle Radhi tu memang totally fun!Sangat seronok.Mana taknye dia kelakar.Masa kat bilik meeting bagi ucapan sume,aku cam sedih sgt.Muka dia pun mcm sedih je.Aku jadi penyampai hadiah masa tu.Abang Taufiq cakap kat aku dia di amanahkan Uncle Radhi untuk jaga aku.Well!haha.Whatever it is,aku doakan all the best untuk Uncle Radhi!
....................................................................................................................

Pagi ni aku bangun pagi beb,8am,amik Apiez then angkut dia balik kampung aku sebab nk hantar nenek aku.First time tu dia ikut aku balik kg but before that breakfast kat rumah aku.Then g Perintis hantar nenek and atok aku nak cat rumah.Tak lama pas tu hantar nenek aku kat rumah uncle aku lak.haha.Sayang,padan muka u penat!hehe.

Tragedi yang paling buat aku fobia arini kan masa aku balik kg tadi.Jalan licin,alamaklumla tanah merah..lori hantu pulak banyak.Aku bawak slow je la.Then tiba2 kete aku tak leh control.Aku tak tekan minyak pun tapi dia bergerak ke kiri ke kanan,aku break tapi tak boleyh.Nasib la tak terbabas ke apa,then stop sendiri.Menggigil aku pas tu.haha.Then masa nak kuar dr kampung,Apiez yang drive.hehe.Memang nervous la aku masa tu.Adeyh..

Tapi hari ni busy gila2 kot aku.Penat wei!Sok apiez balik dah.Dah menjanda balik aku.haha.=p

0 comments:

Post a Comment