Wednesday, October 20, 2010

Pencuri makanan.

Bebelan dari NFM pada 1:14 AM
Tak tahu kenapa mood ni swing semacam. Tak cukup tidur kot. Badan sakit-sakit pun boleh jadi punca. Tekak sakit sampai ke telinga. Suara sengau. Menyampah. Pagi-pagi dah ada orang buat nak marah,siapa lagi kalau bukan bibik. Tengah hari tadi lagi la menyampah dengan sorang minah ni. Dia curik ikan keli aku. It may sounds funny but seriously I take serious bila masuk tentang makanan. Sebab aku ni jenis bukan suka makan nasi campur. Senang cerita aku tak tahu nak pilih lauk apa. And bila aku makan nasi campur kat kedai,kebanyakannya aku mesti sakit perut.

Berbalik kepada cerita perempuan tadi. Masa aku dok pilih-pilih lauk,aku nampak ikan keli memang tinggal 1.Aku memang nak ikan tu sebab aku rasa bila aku makan nasi campur kat kedai,dah biasa Apiez ajar kena ada ikan keli. Aku pun amik penyepit and dah sepit ikan tu.Kira tu aku punya la kan. Perempuan brengsek ni betul-betul ada sebelah aku and dia dah nampak dah aku pegang. Then ikan tu terlepas dari penyepit tu,lalu dengan selamba dia sambar ikan keli aku tu.Aku dah siap tengok muka dia depan-depan,dah siap cakap,"heeeh??" Dia buat muka bodoh. Lepas tu kena marah dengan mak dia sebab curik ikan aku. Dia bukan budak kecik eh,dia lebih kurang je umur dgn aku kalau ikut fizikal dia. Pakai tudung tapi takde adab. Kau makan la ikan keli tu biar kembung perut kau cirit-birit. Perempuan kurang ajar.

Rasa lega bila dapat meluahkan perasaan marah.
Jangan nak nasihat aku kata tak baik aku maki.
Sebab ni cara aku express rasa marah aku.
Sekian,terima kasih.

0 comments:

Post a Comment