Sunday, September 11, 2011

Bestie's bestfriend.

Bebelan dari NFM pada 4:17 AM
This year lain sikit dari tahun sebelumnya. Birthday Along kali ni celebrate kat Jb with kawan-kawan sekolah. Kira aku ni dah macam manager artis tahu tak semua BBM and SMS aku nak jumpa Along. So, disebabkan malam tu birthday dia, so here we go the surprise. Takde la surprise sangat tapi kira okaay la kan. hehe

So, Happy Birthday to my dear best friend,Nurul Nadia binti Ramlan. Eventhough, kita jarang jumpa tapi aku tetap sayang kau. Kita tetap bestfriend since sekolah :)) I'm so blessed to have a friend like you. May your day be filled with laughter and happiness. I love you Along <3








* Belle, Kyra, me, Along, Wanie and Awien

actually the boys pun ada, Pozy, Zharif, Ayid, Khai and my brother, Apit.


I LOVE YOU BESTIE!

Hope you enjoy the night.

0 comments:

Post a Comment