Monday, October 31, 2011

Tangkap Leleh

Bebelan dari NFM pada 12:20 AM
Tangkap leleh dah tengok cerita TV3, Kemaafan yang tertangguh. Kesian dapat mak mertua yang kejam sampai la mak dia sendiri meninggal. Serious touching. Orang selalu kalau nak kahwin je mesti trauma dengan mak mertua. Lagi-lagi kalau dapat macam cerita Ibu Mertuaku tu. "Ampunkan mak Kassim" haha.

Lagi emosi bila lagu cerita tu lagu Tercipta Untukku. Lagi-lagi part,

"Aku ingin kau selalu hadir dan temani aku, disetiap langkah yang meyakiniku, kau tercipta untukku,mesti waktu akan mampu memanggil seluruh ragaku, ku ingin kau tahu ku selalu milikmu yang mencintaimu sepanjang hidupku"

Maaf lately ni touching. Hati sendiri, sendiri kena mahu jaga la amoi.

1 comments:

iQBaL HaSBuLLaH said...

tanda2 nak kawen dah ni..
apis dh boleh kira duit simpanan la jawabnya..

hahahahaha

:)

Post a Comment