Monday, November 7, 2011

Lomo Contest.

Bebelan dari NFM pada 4:16 PM
Readers, I need your help!
Sangat-sangat serious nak mintak tolong ni. Aku saja masuk satu contest ni, Lomo Contest. So, I need you guys to LIKE my picture. Cara-caranya:

1) Go to this website, Foto Film Malaysia and LIKE.
2) Click it the photos and carik gambar macam gambar kat bawah ni and LIKE.

Please spread the words. Sila suruh kengkawan anda LIKE sekali okaay :)






Aku suka sangat gambar ni sebab tak tahu la kenapa bila tengok rasa jatuh cinta. Dalam gambar tu masa aku bawak adik aku pergi Fun Fair. And aku suruh dia posing masa dia tengah main air balloon. Hee. 

Aku guna camera Lomo LC-A+ aku tu :)


PLEASE PLEASE PLEASE!

2 comments:

Salina@IbuAqil said...

Kak ros dh like dh ye dear.. ;) so, kak ros pggl fharina je lah ye.. ;) gud luck ye..

NFM said...

hee thank k.ros :) promote la ye kt sesiapa. hee.

Post a Comment