Thursday, June 6, 2013

Ku Mohon.

Bebelan dari NFM pada 6:58 PM
" Ya Allah,

Aku adalah seorang hamba yang kerdil dimuka bumi ini.
Aku kadang kala alpa dengan kehidupan duniawi.
Aku sering kali leka mengejar kesenangan dunia.

Ya Allah,

Aku mohon keampunan darimu.
Hanya kepadamu aku berserah dan memohon.
Ampunkan dosa ku ini.

Ya Allah,

Jauhkan aku dari gangguan syaitan ini.
Tutupkan telingaku dari mendengar hasutan iblis ini.
Kuncikan hatiku dari meresapi ajaran syaitan.

Ya Allah,
Hanya padaMU ku bermohon.

Ya Allah,

Murahkan rezekiku dan ahli keluargaku.
Murahkan rezeki si dia dan ahli keluarganya.
Aku mohon, kuatkan ketabahan hati dan iman antara kami.
Berikan kami ketenangan hati dan jiwa dalam menempuh kehidupan ini.

Ya Allah,

Ku mohon kepadaMU, terangkan hatiku dan lancarkan pertuturanku.
Berikan aku kepandaian dan kebijaksanaan.
Berikan aku penerang hati agar mudah bagiku menerima ilmu.

Ya Allah,

Jauhkan aku dan dia daripada maksiat dan zina.
Limpahi kami dengan cahaya keimanan.
Bersihkan hati kami Ya Allah, agar sentiasa ingat akanMU.

Ya Allah,

Andai dia jodohku, kuatkan hati kami.
Murahkan rezeki kami.
Murahkan urusan kami.
Hanya padaMU ku bermohon Ya Rabb. "

AMIN. 


Semoga Allah swt mempermudahkan urusan kami. Amin Amin Amin. 

0 comments:

Post a Comment