Friday, September 26, 2014

Sebulan lebih lagi.

Bebelan dari NFM pada 10:37 PM
Sedar tak sedar lebih kurang sebulan lebih je oi aku nak kahwin.
Nak kata nervous tu takde la sangat tapi ada la sikit.
Lelagi nak bergaul campur dengan family baru.
Aku ni dah la perangai lain macam sikit.
Tak reti nak melayan orang.

Tapi Abah pesan biar kita cakap sikit dari cakap banyak.
Supaya tak menghiris hati orang.
Abah kata family orang takkan sama dengan family sendiri.
Kalau Abah memang dah tahu perangai aku ni so Abah boleh terima dan sebaliknya.
Family orang belum tentu lagi.
In Shaa Allah, lakukan yang terbaik.

Sekarang ni preparation semua Alhamdulilah.
Many thanks to my sporting wedding planner.
Dia la kawan, dia la wedding planner aku dan dia la beauty consultant aku.
Ecewah.

Aku dalam dilemma sekarang ni pasal kerja.
Masih lagi dilemma.
Haritu dah cari then stop kejap sebab ada plan lain.
Ni macam kesian pulak dekat Apiez kena kerja cari duit sesorang.

Business aku Alhamdulilah makin hari parcel nak dipos makin bertambah.
Feedbacks dari customers selalu buat aku makin kuat.
Sekarang ni dugaan dengan tailor and my signature skirt.
Dah siap dah haritu setelah berbulan tapi ada sedikit amendment nak kena buat.
Then nak kena photoshoot gambar.
Daan tak sabar nak release my own signature clothing!

Sekarang ni aku dah buat Wholesale untuk Reseller.
Untuk product Batik Pants.
Alhamdulilah jugak banyak rezeki aku.
Syukur.
Rezeki nak kahwin Allah SWT bagi.

Tu je la kot update aku untuk masa ni. Hee.

1 comments:

Salina@IbuAqil said...

In shaa Allah!!
U cant do it..
Mula2 mmg kekok lama2 nnt jd biasa..
Welcome to our family rina..
Tahniah dan moga kalian kekal till Jannah..
Aamiin!!!!
Best oooo kak ros nak dpt adk sepupu bru.. ;)

Post a Comment