Tuesday, November 24, 2009

Apala nasib.

Bebelan dari NFM pada 2:41 AM
Ni cerita menarik tapi tak tahu la bagi korang menarik ke tak kan.hehe.
Ada seorang lelaki ni,dia pernah bagitahu yang dia suka kat aku and dia cam beria-ia nak aku jd gf dia.
But sorry aku tak nak.
Kalau korang jumpe lelaki ni mesti korang rimas.

Itu cerita lama.
Sekarang ni pulak,kira adik aku kawan dengan dia.
Kawan biasa je la kan,dlm mereka berkawan,ade la jugak dia ty adik aku,aku still mrh dia ke x.
haha.stupid eh?
Satu hari,adik aku tunjuk kat mak aku,pic dia kat Myspace sambil dukung baby.
Then autmotically mak aku cakap, " Haah,muka baby tu sama dengan muka ayah dia "
Adik aku pun balas la balik, "Mak,ni bukan ayah dia la. Budak ni la yang suka Anna"
Mak aku punye berdekak sambil berkata, " patut la Anna tak suka dia "
Adik aku cerita balik,sampai sekarang mak aku ketawa lagi.

Haish apa la nasib dia kan.
Umur dia baru 23-24 cam tu.
Aku pun bukan tak suka dia sebab muka dia ke apa kan,sebab memang aku tak de rasa nak suka2 pun.haha.

0 comments:

Post a Comment