Tuesday, November 24, 2009

A man with his kind hearted.

Bebelan dari NFM pada 2:28 AM

Sharp 2.15am,aku baru sampai rumah dari balik dari Block A1 hantar lauk and nasi dekat Apiez yang busy study bersama Max untuk Midterm.
Masa dah sampai parking block aku tu,aku perasan ada kereta baru masok parking sebelah.
Chinese,so aku biasa je la,cabut sticker MMU kat kereta,kepitkan dekat bibir.
Pastu g belakang angkat printer nak bawak naik.

Tiba-tiba,lelaki Chinese tu datang and offer nak tlg angkat.
Aku dengan tak boleh cakap sebab sticker berada di mulut.
Hanya mengeluarkan suara dan cam geleng kepala cakap xpe.
Aku rasa cam bodoh je g ketip sticker tu kat bibir,aku pun ltk la kat celah printer tu.

Dia tanya which floor,so aku cakap la 2nd floor and dia 3rd floor.
Sampai je 2nd floor aku cakap la thank you,goodnight and bye kat dia.
Dia terus keluar lift and dia kata dia nak tlg angkat sampai depan rumah.
Aku pun cam tengok dia beria sangat nak tlg kan,aku pun bg je la printer tu.haha.

Then dia tunggu aku masok rumah,dia say goodnight and terus beredar and sekali lg tq kt dia.
Baru aku sedar lelaki tu handsome,sweet and cute.haha.
Serious.hehe.

aku call apiez sambil excited bercerita and dia pun jd excited jugak.haha.

0 comments:

Post a Comment