Saturday, November 28, 2009

those moments.

Bebelan dari NFM pada 5:54 AM
Tiba-tiba aku teringatkan zaman sekolah.
Betapa indahnya time-time sekolah dulu and segala cinta-cinta monyet.
Bermula dengan kawan dan berakhir dengan kawan.
Aku nak jumpa semua kawan-kawan sekolah dulu.
Tima happy and sedih sama-sama,tak kesah la even ex-boyfriend ke ex-madu ke.
Cewah.Kita tetap kawan sebab kite semua kenal bermula dari seorang kawan.

Kalau aku nak sebut kawan-kawan sekolah aku yang rapat and nak sangat2 jumpa.
Memang tak tersenarai.
Tapi cuti ni walaupun jumpa Amja and Mantox,tu pun dah buat hati ni gembira sebab kami kawan.
Kami rapat.
Tapi still nak jumpa yang lain2.

Itu la kelebihan duduk Bandar Baru Uda,aku membesar and sekolah kat sana.
So,kawan-kawan pun berpusing-pusing kat situ jugak.
Walau susah mana sekalipun mesti jumpa.
Hais sumpah rindu time sekolah.

Apa-apa pun Al-Fatihah untuk Arwah Asyraf yang telah pergi ke Rahmatullah tahun 2003 sebelum result Pmr.
We all love you =(

3days and 3nights aku tak percaya yang dia dah pergi masa tu.
Bangun tidur je menangis.
Still teringat how his mum hugged me kuat2 and menangis.
Sungguh terharu.
Then,aku dah sedar,Allah lagi menyayangi dia.
Al-Fatihah.

0 comments:

Post a Comment