Friday, August 21, 2009

1st Ramadhan.

Bebelan dari NFM pada 10:16 PM
Okay now aku kat JB,balik untuk 1st puasa dengan family eventhough Abah ada jauh kat Jakarta. Punya la excited nak puasa tapi tadi tibe-tibe tak boleh puasa pulak.Haish nak buat macam mana kan,dah ketentuan.
..............................................................................................................

Aku meninggalkan Kelly and Keero di Cyber dengan bekalan makanan dan minuman yang secukupnya and now aku dah rindu mereka. Lately ni kerja dorang mengawan je,takde keja lain eh? Baru haritu aku bawak Kelly pergi klinik sebab aku rasa dia sakit,dia makin kurus and bulu dia banyak jatuh tapi bila tengok skin dia okay takde sampai botak pun and hari2 kena nganga mulut dia bagi makan pil.haha. Doctor kata maybe sebab dia stress. Aku pun rasa.haha.

Sampai sekaranng mak tak tahu yang aku dah ada Keero.hehe.Maybe dia akan tahu bila dia datang Cyber kot.hehe.

4 comments:

sYaLiza_sHaRiF.. said...

nasib kita sama la part puasa tu:P

NFM said...

oh ye ke.kesian kita kan.baru excited nk 1stpuasa,semayang tarawikh.

syafiq kadir said...

eleleleh. yeye je ryn ni. hahahah.
kidding lah. bestnye peasa kt malaysia! igt2 org kt sini, nnt ade paper beli, fiq buat salam perantauan.
isk.
sedih! =(

NFM said...

woah rindu bulan puasa nk g amik bubur lambuk ngn fiq..

Post a Comment