Wednesday, December 9, 2009

Its mine!

Bebelan dari NFM pada 7:10 PM

Semalam dari siang aku dok rumah B1.
Saja lepak2 bosan la dok rumah sorang2.
Tiba-tiba rasa nak makan.
Call Apiez ajak makan Mcd.
Balik dari makan tu,sesampai je kat bawah block.
Malin message ajak lepak minum.

Serious malas gila sbnrnye sebab terlampau penat and dah plan nak tdo.
Tapi Malin paksa gila utk keluar jugak,dgn alasan dia ada prob dgn Kodel.
Okay la,boleh consider la.
Tapi aku tetap rasa tak sedap hati sbb setahu aku Malin bukan cam tu.

Tak pe,next destination,Mcd lagi,dok la tengok dorang makan.
Tengok Nisha dgn Anne bertekak.HAHA.
Pas tu Malin kata,Kodel nak jumpe dia dekat Cyberpark.
Okay fine,disitu aku pulak bertekak dengan Anne,mana Cyberview and mana Cyberpark.HAHA.

Setibanya tempat yg tlh dimaksudkan.
Aku nampak berderet2 kereta yang aku kenal.
Poop! Kete Apiez pun ada,aik dia ni tadi kata nak g buat assignmnt.
Disitu aku dh dpt agak apa yang dah jadi.

Surprise!
Cantik sebab ada banyak lilin2 yang disusun masa aku turun tangga.
Okay,menangis lagi!
Apa cengeng aku ni?HAHA.

Btw,terima kasih semua untuk bday ni and terima kasih jugak untuk presents from Aina,Ashraf,Jieja,Piyoi,Isma and Aspa.
and a big thank you utk Sayang plan ni semua ;) i love you gemok.

0 comments:

Post a Comment