Monday, December 7, 2009

Malin. Apiez. Surprised!!

Bebelan dari NFM pada 4:02 AM
06 December 2009
Sunday

Okay before ni aku dah plan nak buat Surprise birthday Apiez dengan kawan-kawan mcm last year.
So mcm tak tahu nak cakap mcm mna,so i got an idea.
Aku bgth dia,mmndgkan 07th Dec bday aku,kwn2 skola aku nak buat mkn2.
Okay diulangi,kwn2 skola aku.
So nak tak nak dia memang kena bawak la kn sbb mlm bday aku.

Then,Kodel setelkan Malin.
Sebab sekali nak buat birthday Malin.
Tiba-tiba,Apiez suruh Kodel teman dia untuk pergi makan dgn kwn2 aku tu.
Konon la kwn2 skola aku kan.

Beberapa hari ni aku tak cukup tidur sebab fikirkan tempat and berapa org nk kne invite.
Okay kitorg jumpa dekat Wangsa Maju sebab tempat yang aku booking tu dkt Sakura Kristal,Taman Melawati.
Sebelum tu amik Afdhal,kwn skola EC Apiez.
Time tu jugak aku bagi tahu Afdhal plan aku.
And thanks to him tlg aku lengahkan Apiez.
Semua berjln dgn lncr and suddenly dh smpai kat situ kantoi sebab nmpk kete Eboy dengan Eqa.
Okay takpela sebab dh smpai.
And one more time,SURPRISED SAYANG!

Aku rasa sangat berbangga sebab aku tak kantoikan apa2 psl benda ni.
And Apiez kata kali ni dia betul2 tak expect and dia happy,bestfriend dia dr skola,Yuzzaen ada skali.
Yuz,terima kasih ye!

And tak lupa juga nak cakap terima kasih utk korang semua yang sudi datang and menjayakan lagi surprise ni ye.

0 comments:

Post a Comment