Monday, December 7, 2009

Surprise for me!

Bebelan dari NFM pada 3:35 AM
continue.....

Okay balik dari The Apartment tu terus balik rumah aku.
Plus,aku baru beli cage baru untuk Kelly & Keero.
So,aku memang terang2 la tak larat nak angkat kan.
Apiez tlg angkt and aku cepat2 la bukak kan pintu and grill utk dia.

Aku masuk je rumah and suddenly....,

terpandang 3 benda dekat hall,atas carpet.
Aku dok je tercengang,apa benda ni.
Okay itu presents but utk spe??
Apa yang aku fikir skang,presents tu utk Apiez tapi kenapa aku tak tahu yg dorang nk ltk kat umh aku and mcm mne dorg boleh msok?
Aku diam je mcm org bodoh smbil tengok hadiah2 tu dr jauh.
Aku g dekat and nmpk dekat card yang bsr...,

TO MY DEAR SAYANG : NOOR FHARINA
FROM : PLAT NUMBER SINGER

Suddenly,Apiez cakap, HAPPY 21st BIRTHDAY IN ADVANCED SAYANG!
Okay,its for me! Rasa nak melonjak tanda gembira tapi terkaku because its really surprising me! Aku ketawa and mcm nak menangis. Takpe,lek lu,tahan dlu.

Okay dia suruh bukak hadiah tu.
But aku rasa aku tahu apa dia bila aku nampak bag Canon.
Bukak and terus bukak,
OMG!! This is amazing! I really wanna have this thing and now ada depan mata! Serious,happy gila and lgi rasa nak nangis. Okay its time to read the card. Lepas baca,terus nangis. He hug me! Tak tahu nak ckp mcm mana but what can i say.., Happy sangat2 tahap gaban!

Sayang,thanks for the present and its mean a lot to me.
I suka suka suka suka gila! Tak tahu nak cakap mcm mana and i tahu u tahu i suka kan. Terima kasih sayang!

p/s : refer to this entry :
present
(click on it)

0 comments:

Post a Comment