Wednesday, February 23, 2011

Cuti dah start!

Bebelan dari NFM pada 11:36 PM
Apiez dah start intern tapi area Cyberjaya je,kira okay la tu dekat je.Senang nak jumpa walaupun dapat jumpa kejap-kejap je. Dia intern dekat DTMF company networking. Dia kata tu company Pakistan and kat office tu terasa macam tengok cerita Hindustan live. Hehe. For your info,ni first time dia kerja sepanjang hidup dia. So,aku macam nak wish dia Goodluck hari-hari :D Since dia start kerja on last Monday,aku pulak yang terkenan bangun pagi. Aku yang call dia kejut suruh bangun,then pergi breakfast sama-sama before dia pergi kerja. Selama 3hari dia dah start kerja ni,sekali dapat lunch date.Aww! Kira senang la tu sebab next sem kelas aku pun semua pagi je dah takde dah tengah hari.

Cuti 2 weeks pun dah start. Tadi tengah hari baru aku sampai Jb,sampai Jb je dah mandi hujan sebab tengah bersihkan tempat kucing,hujan pulak tetiba datang dengan berduyun lebat. Lepas mandi je aku rasa lemah and penat gila. Rupanya aku terlupa yang aku tak makan lagi the whole day. Tapi aku tak terasa lapar,bagus! So,start la hidup aku sebagai seorang kakak and cucu mithali kat rumah ni -__-

2 comments:

shidah hanum said...

Assalamualaikum dear sister,

I know it seem quite awkward to post a comment here since this post erm quite few years back already. HUHU. But I found this content which is stated there your husband I guess pernah intern dekat DTMF network company right? Yaaaa sure a few years agooo and now dah 2015. HAHA. Sy nak tanya is it okay in that company? I also read above that it is a Pakistan company eah? So hows the working environment there? Ade ke kita rasa asing ke. Takpun scope keje macam mana. Ada tak dia bagi keje berat ke macam mana. HAHA. Or senang citer best tak????????????????????? I tengah nak survey DTMF ni. HUHU. Plissss reply my comment. If akak tak keberatan do send an email to my email address rh.shidahanum@gmail.com.



Thanks you and have a bless day ahead!! salam.....

best regards,

shidah

NFM said...

Waalaikumsalam Shidah. Sorry lambat reply. hihi. Hamboi jauh benor baca. hihi.

Yes husband i intern situ dulu DTMF Cyberjaya. As I remembered, dia bagitahu company tu ramai Pakistan and staff okay friendly boss baik tapi boss dia tu dah tak kerja situ lagi. So, not sure environment sekarang macam mana. Hihi.

Kita nak tanya husband kite pun sebab kitorang duduk PJJ so jauh. hihi.

Post a Comment