Monday, February 28, 2011

Fahrin Ahmad!

Bebelan dari NFM pada 2:41 PM

Woaah Fahrin Ahmad! Sumpah sampai sekarang aku angaukan dia. Time ni kitorang jumpa kat KLCC. Dia hensem gila wei! I cant stop smiling each time aku ingatkan dia. Lagi-lagi bila cara dia senyum and pandang aku.Cewah.Haha. Paling aku angau bila dia cakap kat aku, " Eh,boleh la kita BBM lepas ni" Duhh,aku punya happy sampai aku tokleh nak cakap apa dah,senyum lebar gila. Kalau aku jawab,mesti aku dah dapat dah BB pin dia. Fahrin,kalau you baca ni,you contact la i eh.HAHA!

Aku dah la memang suka dia,bila dapat jumpa dia kemain happy sampai sekarang lagi. Dia salam aku sampai aku rasa tak nak basuh tangan.

Fahrin and Fharina.
Aww!

1 comments:

nur aishah bte abd hadi said...

my hero
org jb tu
hee
dpt kew bbm dye
heehhe

Post a Comment