Friday, May 6, 2011

Dah terpelecok, dihalau orang gila.

Bebelan dari NFM pada 3:07 AM

Entry ni sambungan previous entry okay. Okay bila aku sampai kat Larkin tu, aku terus call Apiez bagitahu aku dah sampai and time tu pulak nak tunggu Pozy amik. Habis on the phone dengan Apiez aku pun jalan punya jalan tak perasan ada lubang kecik kat jalan tu,

okay teka apa jadi? Aku tak jatuh cuma kaki terpelecok yang sampai bunyi tulang kaki. Time tu dah rasa malu sebab kat belakang ada orang. Then kaki dah sakit,aku nak pergi duduk kat tempat tunggu taxi tu, aku nampak ada sorang makcik ni dia duduk situ. So,aku pergi la nak duduk situ terus call Pozy bagitahu aku kat situ.

Suddenly,aku dengar orang menjerit,
"Kau pergi sana,bangun kau bangun! Aku tak nak kau kat situ,bangun berambus pergi sana"

Aku tak terfikir untuk aku sampai dia tunjuk aku, aku dah pelik apesal makcik ni,aku dahlah sakit kaki. Dia jerit yang berulang kali kuat gila sampai driver-driver taxi yang sibuk main takraw tengah jalan pun stop main. Aku pun dengan muka bersalah bangun and jalan sampai ke hujung jalan. Dia jerit lagi. Ikut hati aku,aku nak tengking je balik,tapi hormat org tua kan. But still dia jerit halau aku lagi. Aku bengang terus lintas jalan. A few minutes later baru Pozy sampai.

Aku rasa macam nasib aku malam ni malang. Dah jatuh ditimpa tangga. Tapi dalam kes aku, dah terpelecok,dihalau orang gila. HAHA! Masa kena jerit tu,aku terus rasa lagi nak menangis. Driver taxi bagitahu aku yang makcik tu gila. Yang aku pelik masa aku duduk situ sebelum tu takde la dia nak memarah,dh beberapa minit,baru terjerit. Paling tak boleh blah dia cakap cenggini,
"Kau pergi sana, aku tak kenal kau,kau berambus,kau orang gila"
Okay makcik bukan aku yang gila sekarang ni, engkau yang gila. Bye.

0 comments:

Post a Comment