Thursday, May 19, 2011

Selasa bersama tersayang.

Bebelan dari NFM pada 3:02 AM
Selasa tu pun sama still takde plan apa pun. Aku macam biasa terlebih tidur and bangun dah tengah hari. Buruk perangai. Wake up call from the boyfie and tetiba dia bagi plan pergi Melaka. Ohh! Rindu Melaka. And kitorang gerak around 4pm kot. Kenapa Melaka? Kenapa tak Port Dickson ke, Cherating ke, Cameron ke? Sebab Melaka la tempat kitorang jumpa and kekonon nak pergi Melaka tu mengimbau kembali kenangan awal zaman bercinta.Cewah! Poyo la kau Fharina. Sebenarnya best eh celebrate anniversary macam tu dari tetiap tahun asyik pergi dinner je.

Disebabkan last minute plan, masa otw to Melaka tu, we both p
lan la dah sampai sana nak pergi mana nak buat apa semua and the most important thing, NAK MAKAN APA? Yes! Boleh digelarkan Melaka sebagai syurga makanan sedap.Nyummy! Nasi lemak Janda, Satay Jiki, Asam Pedas pasar borong. Semua sedap-sedap. Nak cendol tepi kubur tu tapi takde pulak time tu. Wesak Day kot time tu,tu yang takde tu. Apa-apa pun memang kenyang sangat.
*syok sendiri sebab tak drive.

Sepatutnya Apiez plan malam tu nak bawak aku dinner tempa
t first time we both had dinner together,time tu dinner malam birthday aku. Sumpah tak boleh nak lupa time tu. He's so sweet! Tapi petang tu otw nak pergi Klebang tu,lalu kat Sampan's Restaurant tu dah tutup and jadi sangat scary okaaay! Entah dah berapa tutup pun tak tahu la. Damn. Kenapa aku macam tak tahu dah tutup eh? Masa kat Melaka dulu,kami kengkawan suka lepak dekat jetty Portugis tu and malam tu sje je lalu situ and tu pun satu jadi tempat scary. Aku rasa belum sempat aku kahwin,tempat kenangan semua dah dihapuskan,tinggal dalam kenangan je la. Suka Melaka dulu dari sekarang ni.

So,ini la gambar yang sikit dari kami.





Polaroid pictures ni tak bpe nak clear sangat sebab aku scan je. Scan guna printer Canon lagi lawa dari guna printer HP.Kitorang siap amik gambar untuk ada bebudak kat situ lagi guna camera polaroid tu sebab aku tengok dorang berminat semacam.Sedekah satu film kat dia,apa salahnya kan.Hee.

Btw, boyfie,thank you ye bawak i jenjalan and bawak i memakan. FYI,i gained 5kg already -__-" You should be blame.

0 comments:

Post a Comment