Friday, June 8, 2012

Ibu mengandung.

Bebelan dari NFM pada 12:29 AM

Hello, ingat lagi tak my best friend yang kahwin last year tu. Btw, sekarang ni dia any time je nak bersalin. Due 12 June but dia dah rasa sakit-sakit. Woah aku pulak yang excited. Mana tak nya kawan baik dari sekolah nak jadi ibu wei. Gambar ni time dia berapa bulan entah, tak ingat dah. 

Btw, kelmarin lepas balik kerja tu dia mintak di bawak berjalan sebab dia teringin nak makan cake. So, amik dia kat Uda and we went to Secret Recipe Setia Tropika. But awal-awal dah pesan dekat dia,

"Izyan, tolong jangan kau nak beranak time kau keluar dengan aku. Please." HAHA!

Yeah i know, itu kejam but please aku tak sanggup nak tengok darah-darah and org mengerang kesakitan. Bila tengok perut yg macam nak meletup tu pun aku dah rasa ngilu. Lagi-lagi bila sepanjang perjalanan tu dia sibuk bercerita pasal macam mana rasa nak bersalin. Apa doctor buat masa nak buat check up untuk check "laluan" okay ke tak. OMG! 

So, skang ni everyday aku sibuk tanya dia okay ke tak. Baby belum nak keluar lagi ke. Tak sabar nak pegang baby dia! Semoga Allah permudahkan segalanya untuk dia dan dikurniakan anak yang soleh dan solehah. Amin. 

0 comments:

Post a Comment