Tuesday, June 5, 2012

Knock knock,siapa di sana?

Bebelan dari NFM pada 11:47 PM
Anda rasa awesome tak kalau ada seorang yang gila meroyan ataupun ada seseorang tu gelarkan dia "perempuan bingai" sanggup stalk blog anda sampai ke belakang-belakang. Huish bebetul nak amik tahu perkembangan aku ni. Tak payah jadi artis pun orang sibuk nak tahu. Sibuk sangat jaga hal orang lain tu la yang sampai hal diri sendiri pun tak perasan apa yang tak kena dalam diri tu.

Cermin diri anda dan berfikir kenapa sesuatu benda tu terjadi dan macam mana boleh terjadi? Sebelum menyalahkan orang lain, salahkan diri sendiri. Mungkin kurang sesuatu dalam diri anda. Personaliti? Perwatakan? Maybe you need some changes dalam diri anda. Dan sebelum mengeluarkan sesuatu fakta yang tak bernas sama sekali. Contohnya, benda tu mungkin baru terjadi tapi anda kata ohh sudah lama terjadi. 2-3 tahun yg lepas? Kesian.

Mungkin cara anda utk menegur tu adalah silap. Dan mungkin sebab itu la teguran anda itu diabaikan. Berdoa dan memohon supaya keburukan berlaku kepada seseorang akan berbalik kepada anda semula. 



p/s : some people said, when you reach the age
yg mana kengkawan anda semua dah berkahwin,
anda akan menjadi gila meroyan tak tentu pasal.
Issit?

2 comments:

Amalina said...

Wah wah ayat cik fharina dah macam journalist =D

Fharina said...

ihik ihik kena tukar profession la gini eh malin. from auditor to journalist? boleh tak? :P

Post a Comment