Saturday, June 30, 2012

Welcome home Suggies!

Bebelan dari NFM pada 5:53 PM
Awak! Kita kan dah beli sugar glider dah. Beli sepasang RM450. Memula rasa takut sangat nak pegang sebab dia garang bukan main. Umur dia baru 2 bulan lebih tau. Belum ada suitable name untuk dorang lagi tapi rasa macam nak panggil Nobita and Sizuka la. Aku baru berani nak pegang Nobita tau. Sizuka ni garang dia macam hari-hari PMS. Even dia dah kenal bau tuan dia pun tapi tokleh nak pegang sangat.

Sizuka ni suka gila menyelinap keluar tak tahu cemana dia boleh keluar. Ada satu hari tu subuh-subuh lagi dia dah dekat sebelah bantal aku padahal time tu aku tengah nyenyak tidur kot. And satu time tu dia boleh melompat time aku tidur jugak sambil buat suara senapang patah dia tu. But now dia tak menyelinap keluar lagi dah sebab dah duduk dalam cage baru yg Faiezza bagi pinjam. Thanks Faiezza!

Kelmarin pergi Bazar JB or known as Pasar Karat semata-mata nak beli bounding pouch dia and untuk dia tidur. Then brader yang jual tu nasib baik la dorang cool and sharing info pasal SG ni. Selama ni aku bagi makan Apple and Grapes but dorang kata tak elok. Dorg suh bagi makan timun but mine tak suka makan timun memang tak cuit langsung. Try bagi makan betik and honeydew nasib baik nak makan. Hee comel je la korang ni. 

Tak sabar rasanya nak tunggu dorang besar and yang paling penting manja dan jinak.

0 comments:

Post a Comment