Monday, March 17, 2014

Hati Fragile

Bebelan dari NFM pada 1:36 AM
Aku punya hati yang senang --
terguris
tercalar
tersentuh

tapi dalam semuanya senang ada yang susah
susah nak memaafkan
susah nak melupakan

lebih-lebih lagi bila aku sudah buat dengan sehabis baik
untuk jadi yang terbaik
akan tetapi aku dimalukan
hati aku disakitkan

Aku --
bukan perempuan yang lemah-lembut
bukan perempuan yang penyabar
bukan perempuan yang peramah

kerana sebenarnya aku seorang yang --
pemarah
degil
bercakap ikut emosi
tak kira siapa pun engkau

Hati aku fragile
Aku bercakap ikut emosi kerana aku mahu jaga hati aku
Sebab aku yakin orang lain tak akan jaga hati aku
Jadi biarkan aku dengan emosi aku
Sebab orang tak tahu apa yang aku pendam

Jadi jangan salahkan aku
Kalau aku susah nak memaafkan
Kalau aku susah nak melupakan
Kerana kau dah guris hati aku
Sehingga tercalar yang paling dalam

untuk hati aku pulih --
LAMA







Taman Sutera,JB
17-03-2014
1.36AM



0 comments:

Post a Comment