Friday, December 5, 2008

Kena tinggal.

Bebelan dari NFM pada 8:30 PM
I slept at 5am last night.
Done a few assignments.
But I woke up at 9.30am.
Ingat nak buat Id card,but ada some problem lak.
Eeeii!
5th times tau masok ni.

Disebabkan oleh line Maxis yang problem.
Aku kena tinggal dengan mak aku.
Penat aku tunggu sampai tertdo2.
Sekali dapat message banyak gila dari Maxis missed call from my mum.
My mum called back,then dia kata dia kat Ampang dah.
My sister color rambut.
*amboi2 ko,mentang2 la dah abes Spm*
Tapi mak aku dapat call Apiez.
Pelik asal tak dapat call aku.

So she asked Apiez hantar aku sampai Ampang after Apiez habis exam malam ni.
So sekarang ni tunggu la till 9pm,and terus gerak.

1 comments:

Mohamad Hafiz bin Mohd Anuar said...

time tuh u tdo..
then maxis u pon tdo..
ahahaha..

Post a Comment