Saturday, December 6, 2008

Rindu mereka.

Bebelan dari NFM pada 2:43 PM
Sungguh best bila dah balik kat umah sendiri. Naik2 je aku jerit nama Kelly, "Kelly,Kelly!". Then dgr suara dia,"Meow,meow!". Oh sungguh comel sekali! Aku peluk dia kuat. Dia dah gemok sikit. Tu tandanya adik2 aku jaga Kelly dengan elok sekali.Oh thanks. ;)

Letak beg dalam bilik,masok bilik sebelah,tengok hamster2 aku,Okay good,kesemua cage habuk dah tukar. Hamster yang baru lahir ni comel sekali,warna kehitaman kecokelatan. Then ke cage lagi satu,yang 3ekor anak hamster yang 1st lahir dulu tu if korang baca previous entry aku. Aku cari yang color grey tu (betina) tak de,aku gerak2 tengok yang jantan tu pun tak bergerak. Sekali tu yang betina tu dah tertimbus sebab dah mati. So tinggal la sekor jantan tu. *sad* So,hamster aku tinggal 6ekor.

p/s : tomorrow bawak Kelly g klinik.

1 comments:

Post a Comment