Wednesday, October 21, 2009

Feels good.

Bebelan dari NFM pada 1:08 AM
It feels good to be at home.
My mom kejut at 6.30am,dia cakap kena balik Jb awal coz she had many things to do.
Okay,along the highway,tido je la yang paling best.
Sampai rumah paling indah skali bila sampai kat bilik,
I put down all my things,changing the clothes,switch on an aircond,and its time to get a better
sleep.
Bangun je dah petang,and mak suruh makan.
Then mak suruh jaga adik sebab dia dengan bibik nak keluar kejap.
Okay,Tari Tirana menjadi fav sekarang sbb ia membuat aku berdekak sepanjang masa.
Btw,to my friend,Ammar Alfian,u got a talent bro =)

Mak suruh pergi amik ubat semula.
Aku dah stop makan ubat and oh gosh it makes me worse.
Plus,everyday every morning every night kena makan ubat.
Ishk,please cepat pulih but i dont think so.

Btw,aku kena allergy habuk and doctor suruh pakai mask.
Tapi apa gunanya,bukan boleh pakai dekat kulit pun kan.
Sekali kena macam aku rasa nak siram 1 badan guna air panas.haha.
Allergy ni dah lama cuma sekarang makin menjad-jadi.

Thats why la,masa aku pindah Ixora ke Ep ke hostel ke.
My mom kata biar dia dengan bibik yang kemas segala habuk-habuk
i love you mum ;)


0 comments:

Post a Comment