Monday, October 12, 2009

Genting Highlands.

Bebelan dari NFM pada 5:42 AM
11/10/2009

Oh hari yang dinanti sudah tiba,Genting Highland here we come!
Oh sorry kepada Mon@Haryanti & Puteri Faten Nasuha sebab tak dapat datang open house.
Ini plan dah lama.

Okay at first,7 orang yang pergi.
Me,Apiez,Jieja,Petom,Azeeq,Kodel,Amir.
Rugi Malin tak pergi.
Then dah sampai atas,baru main berapa game,Jieja kena balik sebab urgent.
Dengan rasa risau dan ragu,Jieja nak balik naik taxi or bus.
Then nanti Bob amik.

Oh this is our 3rd time to Genting Highlands,but just twice kitorang main game.
Masa first time pergi,aku tak takot pun nak main,Roller Coaster ke Solero Shot ke tapi aku sangat gentar nak main Flying Coaster and apa benda entah Dragon apa ntah.
Sebab aku rasa Dragon tu tak selamat.
Tapi kali ni pergi semua aku rasa takot.
Tak paham nak apa.

But everybody had fun,dari pagi sampai dah tutup Theme Park tu,baru kitorang balik.
Tapi before tu,singgah Uptown Damansara,makan.
Masing-masing rasa mengantok!

Oh masa kat Genting tu,burung kakak tua bertenggek atas aku.
Nanti korang tengok la picture dekat Fb ke mana-mana aku upload nanti okay.
Later aku bagitahu.
hehe.

Okay la readers,i gtg.
Nak tido sebab pagi ni nak pergi Sunway Lagoon lak.
Yeay Malin ikut sama ;)

2 comments:

Amalina said...

alalalaaaaa
genting!!
jealousnya..
=\

hee..tkpe2..c u at sunway..
kite mandi smpai sunburn.=D

NFM said...

ala,hrp je kite sume kt sunway lagoon tp x mndi sme2.gila x best.haha.

Tu la kaki ryna dh berbelang dh ni malin.haha.

Post a Comment