Monday, August 2, 2010

Kecik hati sikit.

Bebelan dari NFM pada 7:01 PM
Mak sanggup masak banyak-banyak walaupun mak tengah sakit. Bila esoknya aku sanggup masak nasi,panaskan lauk. Then takde orang nak makan. Time ni la semua nak makan luar.Okay great! So,aku taknak keluar sebab nak makan apa yang masak yang aku dah suruh mak masak. Bila kite tengah ada duit,time ni la kena simpan.Bila dah ada rezeki kat rumah,makan kat rumah la.Bukan bila dah takde duit baru nak meracau cari makanan kat rumah.

Kalau mak tahu ni,mesti mak kecik hati.Lain kali kalau taknak,tak yah suruh.Takpe mak,Anna ada boleh makan apa yang mak masak.Nanti Anna belajar masak untuk makan sendiri.

3 comments:

syafiq kadir said...

alahai. sedihnya. masakan emak adalah masakan yang terbaik daripada semua masakan. :)
ure a good daughter.
and ur mom is gonna be so proud of u.

Fharina said...

bukan setakat sedih,marah kecik hati semua ada.

onethebomb! said...

tau xpee..
klau wan sanggup abiskan walaupun dah kenyang..
Takpe Rina abiskan je keyh, if xabis blh bg wan..hahaha ;)
don't sad2 keyh

Post a Comment