Saturday, December 28, 2013

Goalboard si Cinta Hati.

Bebelan dari NFM pada 7:07 AM
Hello!

Sejak duduk rumah 24jam ni, kat rumah aku online je sentiasa. For now, aku dok sibuk dengan segala coding html untuk mencomelkan blog ni and my online shopping blog. Serious wei lama dah tak sentuh bab coding ni. Dulu zaman Myspace and awal-awal blogging rajin la jugak then lama-lama malas dah. Now, baru berkobar balik. 

Then, si Apiez ni --tunang aku, (eceyh sekarang dah boleh panggil tunang dah.Lol!) tanya aku busy ke tak sebab dia nak mintak tolong buatkan Goalboard. Yang bestnya dia kata, dia kena print esok petang sebab esoknya nak kena submit. Huyoo, dengan tak berbekalkan knowledge Adobe Photoshop atau apa pun, aku cuba sedaya mungkin. 

Walaupun dengan keadaan demam yang dah nak pergi tapi sakit mata yang baru singgah, terkebil-kebil mata dok buat. Then, taaaraa! Siap dah! 


4 goals yang dia nak achieve next year! Mestilah dalam goals tu ada aku sekali. Wiwiwiwi. 

Ni la Goalboard by Fharina Mohd. Eceyh. Semua tu tanpa menggunakan Adobe Photoshop atau segala jenis brushes pun. Semuanya perlukan kecanggihan smartphone anda. Nasib baik Iphone aku ni memang penuh applications untuk edit gambar sebab segala jenis announcement ke template gambar FhenaWardrobe semua guna Iphone je. 

Dia suka dengan Goalboard ni, hopefully suka yang jujur la janganlah sekadar amik hati. 

So, Goodluck cinta hati! Semoga you menang dapat RM400 tu! Eh, silap bukan you tapi KITA! 

Kesimpulannya, aku dok berfikir yang aku ni sebenarnya time belajar salah amik course ke? Haha. 


0 comments:

Post a Comment