Wednesday, August 27, 2008

Majlis Perpisahan dari Pasca Import,KDRM.

Bebelan dari NFM pada 8:41 PM
Its Wednesday!
We got a meeting and some makan-makan today.

Tn.Zamri bagi ucapan and diakhiri dengan penyampaian hadiah untuk aku and Tn.Zamri.
Sepatutnya aku kena give some speechkan but nasib baik tak kena.
Pic penyampaian hadiah dari Pn.Wan Norizan tu akan di upload nanti yer.
Itu camera office.


Above is the present.
A pen.
Kat pen tu ada ukir Ikhlas dari Pasca Import KDRM.
Yeay yeay yeay dapat present.


K.Su sibuk tapau kan makanan untuk Pn.Raja Normala. =)

Laksa,nasi kerabu,spaghetti,kuih-muih,buah-buahan.
Makan,makan,makan.haha.
After makan terasa lak macam nak muntah.Why eh?

Sebab aku makan banyak ke? or this is my first time makan nasi kerabu?
But seriously kenyang!

After makan capture-capture some pictures using my camera.
Tergelak-gelak kitorang dengan K.Ain tu,kitorang dah posing punya la lama.
Rupanya dia tak tekan pun camera tu.haha.

Tergelak huh 1 office tu.haha.

Inilah K.Ain Adha.
Dia funny.

Ini K.Jully dari Kota Kinabalu,Sabah.
Umur 23 tapi comel je kan. =)

Ini Khairul Azmal.
Dia ni sibuk je nak amik gambar dgn aku.
Hari2 kalo dia ada kat office tu suka dok bercerita dgn aku macam2.
Kalau aku tak datang keja,sibuk tanya2 aku pergi mana sume.
Rindu aku la tu,tapi dia akan cakap.
"Haah memang aku rindu ko pun sebab ko asyik tak datang je time aku datang kerja"
haha.
Bongok!
Actually dia 1sekolah ngn aku masa aku sekolah SMKBBU.
Aku form 3 dia form 5.

Kitorang je peremuan2 yang muda yang kat Pasca Import (7th floor).
=p

Anyway,thanks to all staff of Pasca Import,KDRM for today.I appreciate it.



0 comments:

Post a Comment