Thursday, November 27, 2008

Forgive but its hard to Forget.

Bebelan dari NFM pada 1:39 AM
Aku jumpa kau tadi bersama mereka.
Kau tegur aku tapi aku tak mampu nak tengok muka kau.
So aku hanya membalas balik dengan tanpa melihat muka kau.
Aku dah maafkan kau pasal hal dulu tapi aku tak boleh lupa.
Dan disebabkan itu la,aku tak boleh nak tengok muka kau.
Tapi aku still boleh borak dengan kau thru ms,fb,or whatsoever.

Mereka gelakkan aku bila tengok aku yang cam serba ketidaktentuan.
Sebab mereka tahu apa yang terjadi.
Oh itu semua kenangan dulu.
Tapi disebabkan kenangan tu la aku bahagia sekarang.
*cewah*

5 comments:

Sheerna said...

yup...
dats true...
and dats the true meaning of FORGIVE BUT NEVER FORGET!!

aku pun maafkan ex aku yang kantoi 3 ppn dgn aku...n smpai skrg kitorang kawan baik...tapi, aku tak lupe ape yang dia buat...n mnde tu tak bagi kesan or sakit hati pn...

sbb aku sangat-sangat happy sekarang...

-nad- said...

ak macam leh nak agak2 jek sape..pmpuan eyh??hahha...:P

Mohamad Hafiz bin Mohd Anuar said...

er...tumpang lalu leyh..ehehe..
sy hafiz :D...
bf fharina..ahahhaa...

amalinazihah said...

baru la sy mengerti maksud blog ini
hahaha

fiq said...

huhuhuhu..
what happened seh~ ?

Post a Comment