Monday, November 10, 2008

Stress.

Bebelan dari NFM pada 10:33 PM
Lately ni aku banyak sangat fikir. Semuanya last minute,cari rumah kat Cyberia,cari housemates and macam2 la.And aku amat tertekan sekali.Sampai sakit2 tau aku,Malin lak sampai demam.

Esok je tinggal and aku register esok jugak. Tadi pagi aku terbangun sebab abah call aku,abah nak cakap dengan mak.Aku terus bagi and mak aku terus menangis.Aku cam pelik and dh dpt agak mesti ada something jadi and abah aku tak jadi balik hari ni. Sekali tekaan aku tepat sekali. Abah kat hospital,dia kena tahan ward dari semalam and aku baru tahu pagi tadi. Ni sebab abah sakit jantung. Masa mak aku bagitahu,aku just diam je and tanya macam mana.Bila aku naik bilik aku je,call Apiez and terus menangis. Yela jauh kot.Mak suruh aku amik Eqa dari sekolah and mak cakap,jangan bagitahu adik2 aku pasal ni sebab takot Eqa tak boleh jawab Spm nanti and aku cakap ok je. Masa otw nak g sekolah tu,Apiez call and aku nangis lagi. Dia cool kan aku,oh thanks sayang. So,i hope abah okay and sehat.

So,to those yang knl adik aku,jgn la bgth dia ye..Ok Aboo?I trust u ni..
..........................................................................................................................................................................

Mood untuk packing barang untuk esok sangat la takde.Amat malas and tak rasa excited pun.Haish.Ni pun bpe jam dh ni,tp tak abes2 lg lipat bju sebab sempat blogging and chatting kt ym lg kan.haha.

0 comments:

Post a Comment