Saturday, February 28, 2009

10 things he makes me feel so much in love.

Bebelan dari NFM pada 12:52 AM
10 things he makes me feel so much in love.

1) Aku suka bila dia belai-belai rambut aku.Suka sangat sebab bagi aku dia buat macam tu,dia sangat sayangkan aku.

2) Dulu aku tak boleh pandang mata dia bila dia pandang mata aku sambil cakap dengan aku sebab aku tak suka tapi sekarang dah boleh dah sebab ada perasaan yang sangat special wujud.

3) Before couple dia suka panggil aku "comel" tapi after couple dia panggil aku "sayang" or "yang".Aku akan menjadi kekok bila dia panggil aku Ryna sebab aku pun kekok panggil dia Apiez.haha.

4) Aku suka bila dia care kat aku. Siapa tak suka kan. But cara dia care buatkan aku tak nak lepaskan dia and aku akan buat something yang akan merisaukan dia bila aku nak kan attention dari dia.haha.

5) Dia la peneman setia aku. Aku takde mood untuk keluar dengan orang lain tapi mood aku sentiasa ada untuk keluar dengan dia.That's why apa-apa aku akan bawak dia walaupun hanya dia lah lelaki. Dah tak boleh pisah dengan dia dah. Pergi shopping pun mesti nak ada dia sebab suka mintak pendapat dia. Kalau boleh mana aku pergi mesti nak ada dia walaupun aku tahu aku ni memang tak patut tapi nak wat camne,i need him.

6) Dia sangat suka pegang tangan aku kalau time jalan.

7) Dia akan tetap message aku dengan normal walaupun time tu kitorang gado besar or time tu aku merajuk,dia akan buat pantun2 agak lawak sehinggakan aku akan ketawa. Saya rindu awak sayang =)

8) Bila aku menangis,dia akan peluk aku ke badan dia and aku suka walaupun dia yang buat aku menangis,masa tu aku akan terus maafkan dia.haha

9) Aku suka bila dia redha je dengan panggilan yang aku bagi kat dia. Cthnye.hemo-hemo,cookie monster and ................(secret).haha.

10) Dia suka cium dahi and pipi aku and aku suka =)

1 comments:

Anonymous said...

so sweet la =)

Post a Comment