Sunday, February 15, 2009

Kucing terperangkap.

Bebelan dari NFM pada 3:02 AM
While i'm busying study and ym-ing,I heard a sound from a toilet door. A bit nervous but i just ignore it. Suddenly,terasa macam nak ke toilet,but toilet belah kanan bilik aku tertutup and aku pelik sebab tak pernah tutup pun except ada technician.Tapi mana ada technician malam-malam camni.I go for another toilet,then dari jauh aku nampak kat pintu toilet yang tertutup tu kaki kucing and heard some "meow meow" sound.

At first nak keluarkan kucing tu dari situ tapi takut,kot-kot tiba-tiba lain yang keluar kan.hehe.Straightly entered my room and rasa kesian pulak kat kucing tu.I pick up my handphone and dialled Hubby Maxis,

"sayang,teman i keluarkan kucing yang dalam toilet tu.Pintu tertutup dia tak dapat keluar"

Then aku pun bukak pintu tu sambil on phone dengan Apiez walaupun time tu dia dah tido.Kire macam teman la kan.hehe.Aku bukak je pintu,dia terus keluar and bila dia pandang aku,aku cakap,

"dah pergi turun"

Dont know la dia faham ke tak apa aku cakap kan.hehe.

Aku memang selalu suruh Apiez temankan aku walaupun kami jauh.Sebab kalau balik Jb aku selalu lapar tengah2 malam,then aku akan call dia teman aku pergi dapur makan semua.haha.

3 comments:

Anonymous said...

that's so nice of you. if i of coz tak pegi dah.maybe benda lain yg kuar plak en :D

Anonymous said...

sbb 2 aku pngl korg 2 nie sweet n gila!!!
aku ska!!!
hehe~~~

Mohamad Hafiz bin Mohd Anuar said...

ahahhaa..nasib btol2 cat..
kalau cat farish x ker tbe2 uat cncert plak kat situ..
ahahaha..

Post a Comment