Sunday, February 15, 2009

Naked bonny,eeeuuww!

Bebelan dari NFM pada 12:32 AM
Kenapa kau bodoh sangat buat macam tu sampai dah tersebar kat MMU Melaka and MMU Cyberjaya.So sekarang ni kan dah malu.Pic tu dah tersebar ke merata-rata ni.Aku tak tahu la macam mana ko nak pergi kelas ke pergi makan ke apa kan.Ishk malu malu malu.

3 comments:

Anonymous said...

-hahahahah..
tau x pe!!
sian sgt weyh kt dia..
haiz..nasib3~~~

-j-

Mohamad Hafiz bin Mohd Anuar said...

fewwwwwiiittt!!!!
gelap-kecik-x menawan-layoooot-yucks!
aahahahhahahahaha...

Fharina said...

tu la kn cik J.haha.erm tp spe suh dia wt cm tu kn.

amboi u yang,commnt lebih2 nmpk.haha.

Post a Comment