Thursday, February 5, 2009

To kawan saya.

Bebelan dari NFM pada 4:54 AM
Kawan,jangan la sedih-sedih.kami tak suka tengok kau nangis macam tadi.Pedulikanla apa orang nak fikir.Sebab selama ni kau dah banyak fikir pasal dorang tapi dorang yang tak cuba nak memahami kau.Kau bukan barang yang boleh dorang simpan and make u stay with them.Kau ada hak untuk berkawan dengan sesapa je.Bak kata Apiez,hidup ni hanya sekali,so manfaatkn la masa tu.

Bak kata kami,biar kite sikit kawan asalkan kawan kita tu memahami kita daripada kita ada ramai kawan tapi kawan tu yang susah and tak fikir pasal kita.Kami sayang kau.Sayang sangat.Kau happy kami pun happy.Kan tadi kita nyanyi lagu,"bila kau senyum,ku gembira,bila kau sedih ku menangis". Sometimes kita tak leh nak lembut hati sangat,even kita memang lembut hati,kita jangan tunjuk kat orang kita lembut hati,sebab tu orang pijak kita,orang bodoh-bodohkan kita.

Apa-apa kau masih ada kami,kami yang akan cuba utk happy kan kau.Aku tak suruh kau pinggirkan dorang,aku faham situation kau,kau cuma kena buat benda ni biasa je,selamba je,dont take it so hard sebab bnda tu la yang buat kita terfikir.

Kawan,kami sayang kau.Kau perlu tahu itu ;)
Maafkan aku kalau aku buat kau terasa hati ye kawan.

2 comments:

Anonymous said...

kwn...
thx sgt2 weyh..
ssh sgt2 kn bl lam situation cmni..
thx 4 u all coz being dare!
ermmm..
thx sgt2 babe!
syg kaw,kaw n kaw sgt2 gak!!!!!~~~

Amalina said...

=)
be strong..
saya pon memahami situasi anda...

Post a Comment