Monday, June 8, 2009

Macam tak percaya.

Bebelan dari NFM pada 1:01 AM
Ini adalah cerita hari sabtu:

Abah balik hari ini,tengah hari and hari ini pun aku tak pergi tengok Adhit perform sebab aku tak tahu tempat dia kat mana.
Kebiasaannya,kalau abah balik mesti kitorang adik beradik cam susah gila nak kuar.
Tapi aku dengan Eqa terasa nak jumpa Adhit sebab tak tahu tahun bila lagi boleh jumpa dia.
So balik dari keluar dengan family and makan seafood di Marina Restaurant dah pukul 10pm lebih.
Eqa terus kemas-kemas barang memandangkan esoknya dia nak pergi register MMU.
So dalam pukul 11pm lebih nak dekat pukul 12am tu mak masuk bilik Eqa and borak2.
Masa tu pulak abah dah tido and aku memberanikan diri cakap dengan mak aku nak keluar.
Tapi aku cakap la aku nak jumpa Adhit and mak aku tahu pasal dia nak balik Jakarta tu kan.
So mak aku bagi,masa ni abah tak tahu lagi.
Dah siap-siap turun bawah and tengok kunci kereta Myvi takde,Kunci kereta Getz and Merc ada tapi nak keluarkan Getz,kena reverse Merc lak.
Aku dengan Eqa macam suruh2 antara satu sama lain nak mintak kunci dekat abah.
Tapi abah pun bagi.haha.
Macam tak percaya lak.
Selalunya mak aku memang tak peduli aku kuar balik kul bape.
Ni abah aku pulak.

Aku balik rumah je dah pukul 4am and pukul 5.30am nak kena gerak pergi Cyber tapi nasib baik gerak kul 6am.
Aku tidur je sebab dah ngantok gila tak tido.
Masa aku keluar pun Apiez dah call2 sebab dia kata dah lambat sangat.
Sorry sayang sebab masa tu leh jumpa Amrey pulak.

0 comments:

Post a Comment