Thursday, June 4, 2009

SS means Singgah Selalu.

Bebelan dari NFM pada 4:36 AM
Okay sekarang ni dh pukul 4 lebih pagi.
Aku baru balik dari SS ni dari jumpa Adhit dengan Ashap disebabkan Adhit dah nak balik Jakarta 8June ni dan mungkin lama lagi dia kesini lagi.
Then Petom,Farid,Gemok and Acob datang,lepak ramai2 dan bebual untuk pukul budak itu.
Oh kami tak suka dia!
Tapi Eqa adik aku boleh pulak lepak dengan dia kan.haha.
Berjumpa dan melepak dengan Ashap dan Adhit menyebabkan aku ketawa menangis2 sehingga eyeliner comot sekali.
Diorang sangat gila dengan silap mata yang mempermainkan perasaan akukan.
Kakak Ashap yang dipanggil Along yang tengah pregnant pun ada.
Aku nampak Rafiq,tapi aku tak tegur dia,dia pun nampak aku macam tak kenal.
Aku pun tak tahu macam mana dulu aku boleh dengan dia.
Takpe,itu zaman sekolah.
Ini zaman universiti,cewah!
Aku ada boyfriend penyayang dan dia pun ada girlfriend penyayang.wakaka.perasaan seketika.



pesanan ringkas : eh kau Adhit,kau tahu tak kau gila!haha
Ashap, i memang suka silap mata bongok u tu!haha.

0 comments:

Post a Comment