Monday, June 8, 2009

Student New Intake June

Bebelan dari NFM pada 1:11 AM
Sekarang ni aku berada di Cyberview Lodge Resort and Spa dengan family tercinta kan.
Bilik dia best gila!
Tadi masa Eqa pergi register aku pergi teman dia,register hostel semua dulu.
Masa tengah sibuk-sibuk mak aku kemas bilik tu,aku pergila tengok budak-budak new intake ni.
Woah macam-macam ragam,siap ada bawak cermin besar lagi and barang banyak gila.
Ada perempuan cina ni pulak siap bawak patung babi besar pulak tu.
Aku cerita dengan abah and mak,diorang ketawa je.haha.

Tapi dowh,barang Eqa banyak gila!
Aku dulu pun takde macam tu.
Ni dia tidur hostel sebab esok start orientation pukul 8am and kat hotel sekarang ni tinggal aku dengan Daus je conquer bilik besar ni kan.
Tadi Eqa skip orientation night session sebab ada lagi nak beli barang dia,so singgah la KLCC.
Masok Nike amik je apa yang nak,suppose Eqa je beli,ni tak dengan aku aku sekali.haha.
Kesian duit abah habis banyak,dah tu nak buat macam mana,bila tanya boleh tak beli ni,dia okay je,ktorang pun sut je la!haha.
Sorry Abah.

Esok mak suruh teman mak pergi mana entah pagi.
But pagi tu jugak la Mr Lee nak call untuk tengok rumah.
Haish entah la.
Tapi esok jugak aku balik Jb sebab Rabu mak dengan Abah nak pergi hospital.
Tadi message dengan Adhit,then dia tak jadi balik Isnin sebab ada lagi document2 apa entah tak settle lagi.
So,dia balik hari Rabu..

0 comments:

Post a Comment