Monday, September 7, 2009

Terubat kebosanan.

Bebelan dari NFM pada 8:09 AM
Oh ho. Kelmarin Jieja tidur rumah,sebelum tido tengok DVD The Proposal.Ala bestnya.
Then,semalam Aina dengan Ashraf ajak berbuka dekat Pavilion bersama Eboy and Max.
After berbuka pergi minum and terserempak lak dengan Dharma Harun.
Dia kenal wei aku dengan Jieja.haha.

Habis tu semua kami berenam pergi tengok movie cerita Final Destination.
Amik kau takot gila aku.
Aku dah la geli and takot tengok darah-darah and kepala putus-putus ni.
Final Destination 3 pun aku tengok sikit je sebab aku takot.haha
Aku dok tutup mata je and sembunyi belakang Aina.hehe.

Habis movie pergi sahur dekat Bestari Hartamas and time tu jugak la Erry call.
Tengah-tengah cakap phone dengan dia.
Eboy pun bukak cerita pasal hal dulu.
Terus aku cakap nanti borak lagi dekat Erry.haha.

Btw,terubat la jugak kebosanan aku selama ni dok kat rumah je.haha.

1 comments:

ieja said...

btol2...sm la ngn aku..trubt ksunyian..hahahah~~~

Post a Comment