Tuesday, December 21, 2010

Otak bergeliga.

Bebelan dari NFM pada 7:44 PM
Saya nak jadi pandai la awak. Awak ada tips macam mana nak jadi pandai tak? Tips untuk menjadi rajin dan bangun awal pun saya perlukan. Sebab saya ni hari-hari kelam-kabut.

Saya beli kismis kekonon nak jadi pandai tapi saya belum makan lagi. Plastik pun tak bukak lagi. Haish la. Nampak tak betapa malasnya saya sekarang ni? Nak bukak kismis tu pun malas.

2 comments:

I.Q.W.A said...

sumpah akak pemalas gile..
tp akak dpt result ok la compared to my effort kot.
maybe sebab akak haf some routine

1) everytime bgn tidur. doa senang terime pelajaran + other doa
2) solat x tinggal
3) baca Quran after maghrib
4) kuar rumah kaki kanan + baca ayat Qursi
5) baca doa belajar before start kelas + study
6) nak dkt exam, kurang menggatal dengan bf

Walaupun akak belajar last minutes,it works with me..
Tapi ko jgn la belajar last min. but do dat routine.. insya Allah , Allah tlg permudahkan belajar tu

Goodluck cibubuk

Fharina said...

ohh eh? insyaallah di jdkan routine,lg2 yg no 6 tu.hehe.takpe sem ni je,sem dpn dia dh takde dah :'(

btw,thanks k.iwa! :D

Post a Comment