Sunday, December 26, 2010

Saturday.

Bebelan dari NFM pada 1:53 AM
Hello pretty and handsome guys! How you guys doing? I baru balik dari Jb ni. Balik hari je sebab kena amik adik kecik I. Dia nak datang sini so I macam kesian,kena la balik amik dia. Plus,Abah pun suruh amik dia. Kekononnya nak gerak pagi tapi tak boleh bangun sebab malam sebelum tu tengok cerita Pearl Harbour sampai menangis dah aku ni. Haha.

Thanks to Apiez the boyfie and Jieja the bestie sebab sanggup teman aku ye. Apiez pun kena drive masa nak balik Jb tu,and aku as usual tidur sebab matahari terik buat mata aku nak tutup.hehe. Sedar-sedar je dah sampai and Apiez drive dengan seronok sebab main turbo cruise kat kereta. Haha.

Sampai je Jb terus direct pergi Bandar Baru Uda sebab I dah lama mengidam nak makan Nasi Ambang kat Mat Corner tu. Finally dapat jugak,yeay! Tapi tu pun nasib baik sempat sebab dah nak habis dah. Tinggal untuk orang yang dah booking je. So, Jieja pun try Nasi Ambang tu sebab before this dia tak tahu pun apa dia Nasi Ambang,so apa kata anda Jieja? Hee :)

Balik rumah je,aku sambung tidur lagi. Apiez tidur jugak tapi Jieja sibuk main game kat Ipad. Gerak balik Cyberjaya je around 7pm. Balik aku drive and hujan lebat gila,I jadi takut and nervous sebab tak nampak. Tapi bila nak stop kat mana-mana RnR terus hujan okay.

Huh tu la cerita I untuk hari ini. HAHA!
:D

Maaflah kalau korang bosan eh.

0 comments:

Post a Comment