Saturday, February 27, 2010

Kelly dah jadi mummy :)

Bebelan dari NFM pada 7:09 PM

Kelly dah beranak!
Oh sangat comel!

Aku tidur lambat pagi tadi.
Aku tengok je Kelly memandangkan cage dia aku letak kat depan.
So,senang aku nak monitor ibu mengandung ni.
Tapi pagi tadi aku rasa cam dia nak deliver arini.
Sebab perut dia cam lain macam.
Macam meneran.
Tapi aku tengok dia steady je,so aku masuk bilik nak tidur.
Bila aku dah tidur nak dekat kul 9am,
memang la aku akan bangun lambat kan.

Tiba-tiba aku tersedar dan terus ingat Kelly.
Plus,aku dengar suara dia.
Kelly ni susah nak meow meow tapi dia meow meow.
Aku bukak pintu bilik and tengok dia kat tepi cage yang aku dah tutup guna kain.
Tapi aku nampak baby baby dia yang comel-comel.
Lebih dari 3ekor tak silap aku.
Aku tak tengok dekat,takot dia terasa teraniaya.
hehe.

So,tak sabar nak tunggu baby baby tu bukak mata!hehe.
Banyak yang kale same dengan Kelly.
Dah betul2 nanti baru aku bagitahu color apa okay.
Sebab sekarang ni dia cam "tengah" lagi je.

Excited betul!hehe.

5 comments:

Amalina said...

Yeay!
Granny Ryna!

NFM said...

yeay!haha.
excited!
suka suka suka.

Benjo. said...

nnt bg sekor name nye Benjo jr.
hahahaha,,k x??=P

Benjo. said...

nnt bg sekor name nye Benjo jr.
hahahaha,,k x??=P

NFM said...

yo la kau tu.haha

Post a Comment