Monday, February 22, 2010

Ohh untittled.

Bebelan dari NFM pada 6:12 PM
Sambung semalam.
Tengah membelek notes Auditing.
Beralih kepada baru nak buat Tutorial MA1.
Aina sms setelah aku tak angkat call from her.
Dia tanya dah makan ke belum.
So,aku kenal Aina dan pernah menjadi room8 dan classmate selama 2tahun lebih.
Diikuti oleh menjadi housemate pulak.
Terus sms dia, "jom kau nak makan tak?"
lalu dia membalas dengan, "ishk kau ni memahami betul la.hehe"
Walaupun aku dah kekenyangan and baru nak buat tutorial.
Tapi aku teman dia jugak sebab kesiankan dia.
Tinggal sorang kat rumah and belum makan.
Aku pun g la teman dia.

Pergi makan dekat Js Maju je.
Dapat layanan high class lagi tau.
Dari 2.30am kat sana.
Tup tup,dah 4.30am.
Haish banyak betul aku berceloteh tengah2 pagi macam ni.
Sampai kan Aina tak dapat nak bercakap sebab aku asyik bercakap.
Tiba-tiba nampak Awan dengan Apis.
Bukan Apiez eh Apis.
Sebab Apiez tengah tidur dibuai mimpi dah.
So dok sekali,kali ni Awan yang tak berhenti bercakap.
Disebabkan dah kul 5am and aku ada kelas pagi.
So,aku dengan Aina mengoffer diri sendiri untuk pulang.

Lalu aku tak bangun pergi kelas pagi tadi.
Sedar-sedar je betapa banyaknya missed call and messages.
From Awan,Amir,Apiez,Aina and Hotlink.haha.

So,malam ni nak pergi library dengan Apiez,Aina.
sebab dorang nak study MA1.
and aku pulak nak buat tutorial MA1 yg aku tak dapat nak buat semalam.

0 comments:

Post a Comment