Thursday, February 4, 2010

Si Nisha & panadol.

Bebelan dari NFM pada 1:56 AM
Korang penah ada kawan yang macam senang rasa serba salah tak?
Padahal korang tak rasa benda tu patut diserba salahkan pun.
Aku ada,nama dia Nisha!
Tadi petang aku,Nisha and Malin pergi Seri Kembangan.
Ada hal sikit.

Hujan turun lebat gila menyebabkan mata aku kuyu-kuyu je nak drive.
Masa nak turn dari kereta tu,of course la basah kuyup kan.
Tapi Nisha tak basah kepala sebab dia pakai topi.
Then macam biasala bila dah kena hujan tu,of course la sakit kepala.
Aku cakap aku sakit kepala and Malin pun.
Tapi dia kata dia ada panadol dalam bag nnti dia bagi.

Balik dari Seri Kembangan tu Apiez dgn Amir ajak g KL cari barang.
Aku angkut Nisha ngn Malin lagi sampai Kodel cemburu,dari semalam aku culik Malin dari dia.
Bila dia ajak,Malin taknak ikut tapi bila aku ajak,Malin ikut.haha.
Dalam kereta aku mintak Nisha panadol tapi dia kata takde pulak.
Pastu dia terus rasa serba salah tapi aku okay je.
After dah beli brg Amir,terus makan Nasi Lemak Antarabangsa.
Time nak balik tu dia singgah kedai.
Tiba-tibe dia bagi aku dengan Malin sorang sepapan Panadol activefast!
siap dengan air mineral lagi!
Tu macam nak telan semua je Nisha!haha.

Itulah dia Nisha,sebab tu la kitorang semua suka gila sakat dia.
Sebab dia akan jadi kelam-kabut.haha.
but apa-apa pun I LOVE YOU NISHA :)

0 comments:

Post a Comment