Saturday, February 27, 2010

Telefono.

Bebelan dari NFM pada 7:02 AM
Kawan-kawan sekolah,
lama tak jumpa.
Ada yang tak bertegur kat sekolah tapi sekarang,
dah mula bertegur dekat FB.
Alhamdulilah :)

Main comment dengan Afiq kat Myspace.
Lama gila tak online Ms.
Kami tak pernah bertegur kat sekolah.
Cuma senyum-senyum je kat sekolah.
Sebab muka dia garang.haha.
Tiba-tiba dia baru add aku and berkata,
" menyesal aku tak mengorat kau dulu sebab kau sekarang cun gila,ayu je aku tengok"
Okay aku tak cun,mungkin aku bertambah comel!
Auwww!
Tapi dia bersungguh-sungguh cakap dia menyesal tak mengorat aku dulu.
Apa-apa la Afiq.haha.
Sebab aku tahu kau bergurau.
Afiq call sampai Super saver dia habis,ditambah dengan call without super saver.
Finally credit dia habis terus.hehe.
Bergelak ketawa cerita time sekolah dulu.

Next dapat call from Aina.
Bukan kawan sekolah tapi kawan sekarang.
Sentiasa bertegur sapa :p
Amik kau merepek meraban dgn dia.
Entah apa-apa.
Membuat hari di tengah malam ceria bergelak ketawa.
Sehingga batt handphone dah low.

p/s : Apiez dah balik Bangi.
Tinggal saya sendiri.

0 comments:

Post a Comment