Thursday, June 10, 2010

Boyfriend vs Kawan.

Bebelan dari NFM pada 2:49 AM
Kalau kita ada boyfriend,jaga la dia elok-elok. Kalau kita ada kawan,kita tetap kena jaga mereka elok-elok. Supaya boyfriend dan kawan tak lari dari kita. Tak semestinya ada boyfriend,kita kena lupakan kawan. Tak semestinya jugak ada kawan,kita lupakan boyfriend. Both of them sama penting. Bila kita ada problem kawan,cepat-cepat kita mengadu dekat boyfriend kita tapi bila kita ada masalah boyfriend,cepat-cepat kita cari kawan untuk happy.

Bukan bila ada boyfriend,terus lupa kawan-kawan. Bila ada masalah dengan boyfriend and kawan-kawan dah macam terus tak di layan baru nak cari kawan-kawan. Kawan-kawan pun ada masalah hidup mereka jugak. So,pandai-pandai la fikir. Peragai yang buat orang menyampah sila buang jauh-jauh supaya kita tak buat kawan-kawan dan boyfriend terasa.

Bukan bermaksud tak de masa nak dating dengan boyfriend sebab kena bawak kawan je. Tidak. Cuma kalau kita boleh cakap I love you dekat boyfriend kita hari-hari. Apa salahnya kita cakap I love you dekat kawan-kawan kita kan. Supaya mereka tahu yang mereka penting dalam hidup kita.

So, I love you all :)

2 comments:

Anis Haha said...

i love u too :)

NFM said...

I love you even more darling :)

Post a Comment