Friday, September 26, 2008

2nd day of 5days 4night di Melaka.

Bebelan dari NFM pada 12:58 AM
2nd Day : Monday,22nd September 2008.

Sharp at 12pm,check out from hotel. Apiez hantar aku pergi campus untuk presentation. Dup dap dup dap jantung aku. Mdm Anushia my advisor and Mdm Wan Nur Azah the panel,Alhamdulilah, dorang cakap presentation aku, Very Good!. Terasa amat la lega kan.

Balik dari campus, terus balik rumah Petom kat UV sebab aku akan tido sana sampai la aku terasa nak balik Jb kan. Dah petang sikit, aku,Apiez,Farid,Petom,Ammar and Eyfa pergi Giant beli barang2 untuk BBQ malam nanti.

Berbuka puasa dekat D'Nangka dengan Apiez,Petom,Farid,Malin,Anne,Rai,Illi,Syaz,Aspa,Amad,Tika and ada la yang lain2 lagi. Memang riuh rendah kan.

Malam BBQ dekat Klebang,so jumpa la kawan2 aku yang agak rapat jugak kan walaupun tak semua. Malam tu makan agak banyak la jugak. Dahla masa berbuka konon nak makan ringan2, huh semua makan nasi, malam makan lagi ayam la apa la. Tapi seronok! Best best!

1 comments:

Mohamad Hafiz bin Mohd Anuar said...

apiez : yang,kiter order satu,then
share jer la,ok?
ryna : ha,ok2..u nak order aper?
apiez : eyh,x per la..i order nasi
dging merah..you?
ryna : nasi goreng ikan masin..
apiez : ha,makan nasi trus!x kongsi
pon!

ahahahahhaa...

Post a Comment