Sunday, September 14, 2008

Lately..

Bebelan dari NFM pada 4:22 AM
Lately ni aku selalu je tidur lambat.
After sahur pukul 4am baru la aku tidur.
Ni baru je lepas kejut Apiez sahur.
Macam mana nak tidur awal ni sebab aku tak rasa mengantok pun.
Tidur lambat and of course la bangun lambat kan.
Suppose semalam aku pergi rumah Shue,adik angkat aku tapi disebabkan bangun lambat dah tak jadi pergi.
Ok la aku nak tidur dah,pukul berapa pulak lak aku bangun esok. =p

2 comments:

Mohamad Hafiz bin Mohd Anuar said...

huehue..
dah x kejer,u x rasa letih..
sbb tuh leyh tdo lmbat..
klu x salu jer ngantok cpt..sbb penant..:D

Fharina said...

penant tu apa yang?
ELAYU!!
haha.

Post a Comment