Wednesday, January 28, 2009

Chinese New Year dan memberi seorang suami kepada perempuan lain.

Bebelan dari NFM pada 5:17 AM
Apa yang kita leh katakan pasal Chinese New Year ni? 1 of them is banyak kedai tutup.haha.Terasa cam berjalan-jalan dalam dunia sendiri je.haha. Plus laptop aku buat hal tak leh nak on. I keep wondering kenapa setiap 1 sem aku kena hantar laptop aku ke kedai untuk diformatkan berulang kali.Dahla kedai tutup tak tahu bila bukak,Khamis nak balik Cyber pulak.Haish.Kunci bilik hostel hilang.Memang patut pun kan.Hopefully today dah bukak la kedai tu.Malas la nak tunggu lama-lama.If balik Cyber without laptop boleh mati kebosanan aku dalam bilik tau.
........................................................................................................................................................................

Apa pendapat korang kalau korang kena berdepan dengan orang yang korang tak ngam and ada cerita disebalik si dia yang telah membuatkan korang penah kecewa tapi korang kena lakukan jugak untuk jaga hati kawan korang yang korang sayang.Sebenarnya bagi aku memang amat susah sebab if dalam family aku pun pernah auntie2 aku macam buat cerita pasal aku sampai aku kena marah semua and mengata aku,sampai sekarang aku tak baik dengan dorang walaupun dorang cuba nak berbaik2 dengan aku.Ni family apetah lagi strangers.Tapi takpe aku cuba sedaya upaya sebab aku tahu sejahat-jahat aku pun ade sifat yang baik ;) Tanamkan sifat yang terbaik dalam diri Noor Fharina Mohamad ;)

tadi aku tengok cerita Isteri Untuk Suamiku season 2,aku tak suka cerita tu sebab mengarot.
Mana ada seorang isteri yang paksa seorang perempuan lain lahirkan anak dari benih suami dia sendiri.Tu gila ke apa?Aku luahkan perasaan tak puas hati aku pasal cerita tu kat Apiez tapi dia leh cam excited.
Eh sayang,u jangan nak angan-angan macam cerita tu jugak eh. Sebab i tak "sebaik" tu nak bagi suami i kat orang lain,elak kena parang je.haha.

1 comments:

PetoM said...

adakah ini kait mengait ngn saya ryna...???

Post a Comment