Tuesday, January 27, 2009

Holiday and thanks Daddy!

Bebelan dari NFM pada 4:50 AM
My holiday was great i guess.
Because of shopping!haha.
I love you daddy!
Plus i got a new handphone from him,thanks thanks and thanks!

As i told about penculikan oleh Apiez ari tu,yes he did!haha.
Aku just bagitahu mak aku je aku nak kuar ngn Apiez and mak aku tak kesah pun.
Disebabkan parents aku dgn adik beradik aku dok bilik yang berlainan lg la kan,i'm out without my daddy permission tp mak and adik2 aku dah tahu tu,kire ok la kan.hehe.
Before balik hotel semula tu,aku ngn Apiez round2 buat kali terakhir and terserempak lak dengan Boy and Aiza,then Boy pun belanja minum,padahal baru lepas makan and minum kat Uptown masa tu.
Rindu dorang!huhu.

Erm then masa nak balik tu,tgh high speed,suddenly ada bunyi came out from the car.
Memang every one dah gelabah masa tu,abah aku pun g kat emergency lane tp bila stop dia tak bunyi and kena bwk slow2 bru la tak bunyi but if laju sikit dia akan bunyi cam bunyi enjin bot.haha.So memang agak bersabar jugak la kan nak sampai Jb dari Pagoh.haha.Kete Merc tu memang selalu wat hal.Haish.

0 comments:

Post a Comment